آتش سوزی در پارکینگ ساختمان مسکونی در ماهدشت/ ۲ دستگاه خودرو طعمه آتش شد
آتش سوزی در پارکینگ ساختمان مسکونی در ماهدشت/ ۲ دستگاه خودرو طعمه آتش شد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهدشت از آتش سوزی پارکینگ یک ساختمان مسکونی در ماهدشت که منجر به سوختن دو دستگاه خودرو شد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، پیام گروسی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهدشت گفت: ساعت ۵ و ۲۶ دقیقه صبح امروز پنج شنبه حادثه حریق پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شهرک ونیز ماهدشت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران ایستگاه یک آتش نشانی به همراه امکانات و تجهیزات لازم ظرف سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی بیان کرد: در این حادثه پارکینگ ساختمان چهار طبقه مسکونی که هشت خودرو در آن وجود داشت، طعمه آتش شده و حریق به دو دستگاه خودرو سرایت کرده و در حال سرایت به ۶ دستگاه خودروی دیگر بود که آتش نشانان بی درنگ وارد عملیات شدند و از سرایت آتش به سایر خودروها و طبقات مسکونی جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ماهدشت با اشاره به اینکه دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود و ساکنان تقاضای کمک داشتند، افزود: هنگام خاموش کردن آتش، از ساکنان خواستیم تا زمان خاموش شدن آتش در منازل خود بمانند که همین اقدام و همکاری خوب ساکنان موجب شد این حادثه بدون مصدومیت و تلفات جانی مدیریت شود.

گروسی با بیان اینکه این ساختمان فاقد درِ دودبند در پارکینگ، اعلام و اطفای حریق و پل دسترسی آسان به محل حادثه بود، اذعان کرد: در فرایند این آتش سوزی چندین نفر از شهروندان به دلیل انتشار محصولات حریق در طبقات محبوس شده بودند که با انجام عملیات اطفا و نجات به موقع آتش نشانان نجات یافتند. علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/