آزادی ۲۵ محکوم جرائم غیرعمد در استان البرز
آزادی ۲۵ محکوم جرائم غیرعمد در استان البرز
رئیس کل دادگستری استان البرز از آزادی 245 زندانی جرائم غیرعمد در 6 ماهه ابتدایی سال جاری به کمک ستاد دیه استان خبر داد و گفت: از این تعداد 25 نفر به مناسبت هفته وحدت آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز از آزادی ۲۵ نفر از محکومان جرائم غیرعمد در استان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت با تلاش‌های انجام شده در ستاد دیه و دادگستری کل البرز خبر داد.

وی با بیان اینکه کل بدهی این ۲۵ محکوم بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: از این مبلغ بخش زیادی یعنی بیش از ۹۱ میلیارد تومان با پذیرش اعسار و صدور احکام تقسیط از سوی دادگاه‌ها و مابقی نیز از طریق منابع ستاد دیه، گذشت شاکی و آورده زندانیان تامین شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در تشریح اقدامات این مجموعه در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری مطرح کرد: در نتیجه تلاش‌های انجام شده که در آن همراهی خیرین و همکاری قضات بسیار برجسته بوده است، ۲۴۵ زندانی جرائم غیرعمد با پیگیری و کمک ستاد دیه استان البرز از زندان آزاد شده‌اند.

فاضلی هریکندی افزود: از مبلغ کل محکومیت مالی این زندانیان که ۴۵۲ میلیارد تومان بود، ۸۹ درصد معادل ۳۹۹ میلیارد تومان، از طریق پذیرش اعسار محکومین و صدور احکام تقسیط از سوی دادگاه‌های استان البرز و مابقی نیز از منابع ستاد دیه و گذشت شکات و آورده زندانیان تامین شده است.

انتهای پیام/