آموزش ایمنی و آتش‌نشانی به ۱۸ هزار شهروند کرجی
آموزش ایمنی و آتش‌نشانی به ۱۸ هزار شهروند کرجی
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از ۷ تا ۱۶ مهر ماه، بیش از ۱۸ هزار نفر در دوره‌های آموزشی این سازمان شرکت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، محمد یساولی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از ۷ تا ۱۶ مهر سال جاری، ۱۸ هزار و ۱۷۰ نفر با شرکت در ۱۵۸ دوره، تحت آموزش‌های حوزه ایمنی و آتش‌نشانی قرار گرفته‌اند.

وی مطرح کرد: این دوره‌ها در شرکت‌ها، ادارات، بیمارستان ها، مدارس نواحی چهارگانه و شاخص جهت طرح استقبال از هفتم مهر، برای داوطلبین و نیز از طریق حضور دانش آموزان در ایستگاه های عملیاتی و آموزش شهروندی برگزار شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۸۳ مربی در ۶۰۹ ساعت در این دوره ها به ارائه آموزش پرداختند، بیان کرد: همچنین ۴۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر نیز در مدارس توزیع شده است و آموزش در مدارس ادامه خواهد داشت.

یساولی خاطرنشان کرد: تولید و انتشار موشن گرافیک ها و اینفوگرافیک های آموزشی با موضوع ایمنی و آتش نشانی در سامانه شاد و تلویزیون شهری از دیگر برنامه های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در این ایام به شمار می رود.

انتهای پیام/