اجرای طرح ساماندهی و رفع سد معبر وانت بار ها و دست فروشان شهر گلسار
اجرای طرح ساماندهی و رفع سد معبر وانت بار ها و دست فروشان شهر گلسار
مسئول سد معبر شهرداری گلسار گفت: طرح ساماندهی وانت بارها، دست فروشان و صنوف شهر گلسار با هدف جلوگیری از سد معبر و بی‌انضباطی شهری در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مهدی کمرروستا، مسئول سد معبر شهرداری گلسار رفع سد معبر و آزادسازی معابر عمومی و پیاده‌روها را وظیفه ذاتی شهرداری دانست و گفت: بر اساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز معابر شهری برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع است.

وی عنوان کرد: شهرداری‌ها مکلف هستند از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر توسط ماموران خود راسا اقدام کنند که در این راستا طرح رفع سد معبر و ساماندهی وانت بارها، دست فروشان و صنوف شهر گلسار با هدف جلوگیری از سد معبر و بی‌انضباطی شهری با دستور شهردار در حال اجراست.

کمرروستا بیان کرد: واحد سد معبر شهرداری با حفاظت از معابر عمومی از تجاوز اشخاص نسبت به مکان ها جلوگیری می کند که در همین راستا برخورد جدی با پدیده سد معبر و جلوگیری از اقدام سودجویانه به منظور صیانت از فرهنگ عمومی و حقوقی شهروندی در خیابان ها و معابر شهر یکی از اولویت های شهرداری است.

مسئول سد معبر شهرداری گلسار خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات ترافیکی و حوادثی که برای عابران پیاده در سطح معابر به وجود می آید ناشی از عدم احترام برخی افرادی است که با پارک خودروها و فروش میوه موجب مسدود شدن پیاده روها و سواره روها می شوند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به پلکانی بودن محل عبور عابر پیاده در بلوار ولایت شهر گلسار پله اول مخصوص عابرین پیاده، پله دوم مخصوص تبلیغات صنوف و پله سوم محل پارک خودروها است و صنوف و وانت بارها بر این اساس بایذ همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/