احداث یک مجموعه ورزشی و تفریحی در شهرک پیشاهنگی
احداث یک مجموعه ورزشی و تفریحی در شهرک پیشاهنگی
نائب رئیس شورای اسلامی کمالشهر گفت: عملیات احداث یک مجموعه ورزشی و تفریحی در شهرک پیشاهنگی با همکاری مدیریت شهری کمالشهر و خیر نیک نام مهندس زمانی و موسسه خاتم المرسلین در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، سعید بهرامی، نائب رئیس شورای اسلامی کمالشهر گفت: نبود فضاهای باز و سبز در شهرهای پر ازدحام و شلوغ امروزی، کیفیت زندگی شهری را کاهش می‌دهد و هزینه زیادی را بر مدیریت شهری و ساختارهای زیست‌محیطی شهر تحمیل می‌کند.

وی عنوان کرد: به همین دلیل امروزه بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به احداث پارک های جدید در شهرها احساس می شود تا شهروندان برای گذراندن اوقات فراغت و تفریحات سالم برای کودکان در این مکان ها حضور پیدا کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی کمالشهر خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز، برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می کنیم و احداث پارک‌های محله‌ای، تکمیل تجهیزات و امکانات رفاهی و رفع نواقص از برنامه های پیش روی ما محسوب می شوند.

بهرامی مطرح کرد: پارک ابتدای شهرک خرمدشت به مساحت ۳۰ هزار مترمربع دارای ابعاد مختلفی است و برای اولین بار شاهد تلفیق فضای سبز همراه با کارکرد اقتصادی خواهیم بود.

به گفته وی، در راستای عدالت‌محور کردن خدمات شهری در نقاط مختلف، عملیات احداث یک مجموعه ورزشی و تفریحی در شهرک پیشاهنگی با همکاری مدیریت شهری کمالشهر و خیر نیک نام مهندس زمانی و موسسه خاتم المرسلین در حال انجام است.

نائب رئیس شورای اسلامی کمالشهر اظهار کرد: این مجموعه ورزشی و تفریحی دارای بخش های مختلفی از جمله زمین چمن مصنوعی، پارک بازی کودکان، زمین والیبال و بسکتبال، آب نما، ساختمان اداری، سرویس بهداشتی، رختکن و بوفه است.

انتهای پیام/