اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز
اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز
رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: محدودیت ترافیکی از روز یکشنبه 24 تیر ماه لغایت روز شنبه 30 تیر ماه 1403 در محورهای مواصلاتی استان البرز اعمال می شود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علی شادفر، رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: همزمان با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلات پیش رو محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اعمال می شود. بر همین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۲۴ تیر ماه الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۳۰ تیر ماه از محور کرج ـ چالوس ممنوع است.

وی مطرح کرد: همچنین به دلیل پرحجم بودن ترافیک در محور کرج ـ چالوس روز یکشنبه مورخ ۲۴ تیر ماه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر از مرزن آباد به سمت تهران مسیر (شمال به جنوب ) ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ از ابتدای پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس مسیر یک طرفه و ساعت ۲۴ پایان طرح از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز افزود: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای سه شنبه و شنبه ۲۶ و ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران – شمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام و از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال و از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه می شود.

شادفر با اشاره به اینکه ساعت ۲۴ محدودیت پایان می یابد و از پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه می شود، عنوان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت هفت صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی گفت: در روز جمعه ۲۹ تیر ماه ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به مقصد چالوس و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال شده و از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه شده و طرح ساعت ۲۴ اتمام می یابد و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

انتهای پیام/