افزایش ۲۱۵ درصدی بودجه شهرداری ماهدشت نسبت به سال گذشته
افزایش ۲۱۵ درصدی بودجه شهرداری ماهدشت نسبت به سال گذشته
شهردار ماهدشت گفت: بودجه شهرداری ماهدشت نسبت به سال گذشته ۲۱۵ درصد افزایش یافته که این امر موجب تسهیل در اجرای پروژه ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، عسگر نصیری، شهردار ماهدشت در جلسه شورای اداری شهرستان کرج ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و تبریک روز خبرنگار گفت: بودجه شهرداری ماهدشت نسبت به سال گذشته ۲۱۵ درصد افزایش یافته که این امر موجب تسهیل در اجرای پروژه ها شده است.

وی با اشاره به توسعه و ساماندهی پروژه ها توضیح داد: ۶۷ درصد بودجه شهرداری را به حوزه های عمرانی اختصاص داده یم و در چهار ماه گذشته ۵۰ درصد بودجه محقق شده است. بدهی های میلیاردی سال های گذشته تسویه شده است و شهرداری هیچگونه بدهی از قبل ندارد.

شهردار ماهدشت مطرح کرد: ساماندهی املاک و ایجاد بانک اطلاعات املاک شهرداری و استفاده از نرم افزارهای مالی در راستای شفاف سازی از دیگر اقدامات ما در یک سال گذشته است. ساماندهی سیستم شهرسازی و کنترل ساخت و سازها نیز به صورت دیجیتال و سیستمی انجام می شود.

نصیری خاطرنشان کرد: تبلیغات شهری و اطلاع رسانی مناسبت های مختلف، نصب المان های مذهبی در شهر، برگزاری جشن های مختلف در نقاط مختلف شهر، برگزاری جشن چند کیلومتری غدیر، بازگشایی، تراش و آسفالت بلوار بسیج و لکه گیری معابر اصلی و فرعی شهر از دیگر اقدامات شهرداری است.

وی جمع آوری میزان زیادی نخاله از سطح شهر، پاکسازی، رفت و روب و شست وشوی جوی ها و معابر، رنگ آمیزی مبلمان شهری، بهبود روشنایی معابر، نصب تندیس مشاهیر در پیاده راه بلوار اصلی شهر، تکمیل احداث پارک شهید نجفی، آسفالت جاده های مواصلاتی ماهدشت به کرج و محمدشهر را دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/