رویداد رمّان در البرز آغاز شد
رویداد رمّان در البرز آغاز شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری رویداد فرهنگی و قرآنی «رمّان» به همراه تجلیل از دانش‌آموزان منتخب قرآنی با حضور مسئولین استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، سردار فتح اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری رویداد فرهنگی و قرآنی «رمّان» به همراه تجلیل از دانش‌آموزان منتخب قرآنی با حضور مسئولین استانی خبر داد و گفت: واژه رمّان، مخفف «رویداد معرفتی اسلام ناب» و یک رویداد جذاب دانش‌آموزی است که به‌ صورت مسابقه گروهی با محوریت قرآن، عترت و نماز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رویداد رمان در واقع اولین برنامه در حوزه قرآن و عترت است که برگزار کنندگان آن قصد دارند در میان دانش آموزان جذابیت خاصی به وجود آورد و بصیرت را در بین آنان و مخاطبان افزایش دهد عنوان کرد: این رویداد در پنج محور فرازخوانی، حفظ موضوعی، تفسیر آیات، نماز و نکات مربوطه و سیره معصومین(ع) برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز مطرح کرد: دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه درگروه‌های پنج نفره در محورهای یاد شده به رقابت می پردازند. شروع رویداد از مهر ماه جاری خواهد بود و تا پایان سال، ۶۴ تیم شامل ۳۲ تیم دختران و ۳۲ تیم پسران با هم رقابت خواهند کرد و در پایان، تیم های قهرمان در دو بخش دختران و پسران معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/