به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان و به حداقل رساندن قطع جریان یا افت فشار آب در سطح استان، شاهد افزایش ۲۵ درصدی رضایت مشترکین از خدمات مجموعهای بودیم.
وی با بیان اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق در تابستان ۱۴۰۳ به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تامین آب نبوده است، عنوان کرد: بخش عمده ای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکین به دلیل نوسانات و حوادث موجود در حوزه تامین برق چاه های استان بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز افزود: از تابستان ۱۴۰۲ به منظور بهبود خدمات رسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیا و تجهیز چاه، ارتقای ظرفیت تصفیه خانه های آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج و اقدامات اصلاحی در شبکه های آبرسانی اجرایی شد.
نامداری گفت: پیرو ارتباط مستقیم مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب البرز (مرکز ۱۲۲)، شاهد افزایش رضایت ۳۷ درصدی مشترکین در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب، افزایش ۲۴ درصدی رضایت از نحوه برخورد اکیپ های رفع حوادث و افزایش ۲۵ درصدی رضایت از روند پاسخگویی و رفتار کارشناسان مرکز ۱۲۲ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال هستیم.
انتهای پیام/