به گزارش پایگاه خبری طنین البرز و به نقل از معاونت ارتباطات روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، با هدف افزایش رضایت مشتریان و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مخابراتی، امکان فعالسازی سرویس انتقال مکالمه (دایورت) برای مشترکان تلفن ثابت فراهم شده است.
مشترکان گرامی میتوانند در مواقعی که قادر به پاسخگویی به تماسها نیستند، از این خدمت برای انتقال تماسها به شماره دلخواه خود استفاده کنند. براساس اعلام شرکت مخابرات ایران، فعالسازی این سرویس از طریق سامانه «مخابرات من» امکانپذیر است.
مشترکان میتوانند با ورود به این سامانه و طی مسیر «پیشخوان خدمات من – خدمات – خدمات تلفن ثابت – سرویسهای ویژه – انتقال تماس – فعالسازی» نسبت به فعالسازی آن اقدام کنند. همچنین فعالسازی و غیرفعالسازی سرویس انتقال مکالمه از طریق کدهای دستوری تلفن ثابت نیز قابل انجام است.
برای فعالسازی کافی است کد #شماره موردنظر*21* و برای غیرفعالسازی کد #21* شمارهگیری شود. با انجام این مراحل، سرویس انتقال مکالمه در مدت کوتاهی فعال میشود و مشترک میتواند تماسهای ورودی خود را به شماره مورد نظر انتقال دهد.
گفتنی است این قابلیت یکی از خدمات ویژه شرکت مخابرات ایران در راستای ارتقای کیفیت ارتباطات و افزایش سطح رضایت مشتریان به شمار میرود.
انتهای پیام/























