انعکاس مشکلات به معنای نادیده گرفتن خدمات مسئولین نیست
انعکاس مشکلات به معنای نادیده گرفتن خدمات مسئولین نیست
امام جمعه کمالشهر گفت: انعکاس مشکلات و معضلات به معنای نادیده گرفتن خدمات مسئولین نیست، بلکه خارج شدن از وضعیت موجود و سوق دادن شهر به سمت تعالی و توسعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طنین البرز، حجت الاسلام والمسلمین ناصر نورپور، امام جمعه کمالشهر ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اصحاب رسانه را اصلی ترین پرچمداران و مجاهدان در عرصه جهاد تبیین دانست و گفت: این قشر می توانند با اطلاع رسانی به موقع، صحیح، شفاف و منطقی، مشکلات مردم، نارسایی ها و خدمات نظام را منعکس کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم مظلومیت و غم و غصه مردم غزه را به سمع و نظر مخاطبان برسانیم، مطرح کرد: اصحاب رسانه باید علاوه بر کاستی ها و نواقص، خدماتی که این نظام و انقلاب در عرصه های مختلف ارائه داده را نیز بیان کنند. علیرغم توطئه ها و سنگ اندازی ها و تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، این کشور به چنین جایگاهی رسیده و دشمنان نیز ساکت ننشسته اند و علیه ما صف آرایی کرده اند.

امام جمعه کمالشهر با بیان اینکه طی این سال ها اگر یکی از حوادثی که در ایران رخ داد در سایر کشورها اتفاق می افتاد، آن کشور متلاشی می شد، اظهار کرد: به برکت عنایات الهی، توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه امامین انقلاب، کشتی و قطار این انقلاب علیرغم تمام مشکلات همواره شتابان به مسیر خود ادامه می دهد، بنابراین در کنار مشکلات، محسنات و خدمات نظام نیز باید دیده و بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین نورپور با اشاره به اینکه علاوه بر تبیین خدمات دولت سیزدهم، وظیفه داریم به دولت چهاردهم نیز کمک کنیم و خدماتش را منعکس کنیم، خاطرنشان کرد: کمالشهر با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با مشکلات، معضلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی متعددی مواجه است که خبرنگاران می توانند آنها را به سمع و نظر مسئولین ارشد استان و مدیران کل برسانند و در سطح ملی نیز تاثیرگذار باشند.

وی اذعان کرد: انعکاس مشکلات و معضلات به معنای نادیده گرفتن خدمات مسئولین نیست، بلکه خارج شدن از وضعیت موجود و سوق دادن شهر به سمت تعالی و توسعه است. اطلاع رسانی و انعکاس مطالب و مسائل منطقه توسط اصحاب رسانه و مطالبه جدی و صحیح آن ها بسیار تاثیرگذار و مهم است و امیدواریم با کمک این قشر شاهد ارتقای سیاسی کمالشهر و تبدیل شدن آن به شهرستان باشیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/