ایستگاه متروی کرج بر اساس ضوابط طراحی شده است/ پرهیز از پراکنده کاری در شورای ششم شهر کرج
ایستگاه متروی کرج بر اساس ضوابط طراحی شده است/ پرهیز از پراکنده کاری در شورای ششم شهر کرج
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: خط دو متروی کرج هم در حوزه معماری و هم در حوزه سازه و تاسیسات عمومی بر اساس ضوابط ساخت و طراحی ایستگاه های مترو ابلاغی از سازمان برنامه و بودجه کشور ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه ایستگاه متروی کرج بر اساس ضوابط طراحی شده است، گفت: خط دو متروی کرج هم در حوزه معماری و هم در حوزه سازه و تاسیسات عمومی بر اساس ضوابط ساخت و طراحی ایستگاه های مترو ابلاغی از سازمان برنامه و بودجه کشور ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه روند تکمیل نواقص خطوط مختلف مترو و همچنین پیگیری پروژه‌های توسعه‌ای خطوط موجود، سرعت خوبی پیدا کرده است، افزود: ضوابط طراحی ایستگاه های قطار شهری و حومه توسط طراحی تاسیسات عمومی ایستگاه ها در خطوط قطار شهری و حومه ای کشور است. با نگاهی به تاریخچه مترو در سایر کشورها و کلانشهرها مشاهده می شود که تکمیل و بهره برداری از مترو به مرور زمان انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: وعده صادق شورای ششم و مدیریت شهری در خصوص راه اندازی متروی شهید سلطانی و اتصال به شبکه متروی خط ۵ تهران در جهت رفاه شهروندان به تحقق پیوست. در شورای ششم با تمرکز منابع مالی و پرهیز از پراکنده کاری پروژه مترو به اندازه ۱۵ سال گذشته پیشرفت داشته و این وعده صادق را مدیون شورای شهر، شهرداری و مردم هستیم.

انتهای پیام/