باند ۴ نفره شرکت هرمی در البرز منهدم شد
باند ۴ نفره شرکت هرمی در البرز منهدم شد
رئيس پليس فتای استان البرز از دستگيري چهار نفر از اعضا و سرکرده هاي يک شرکت ‏هرمي تحت عنوان کاريابي و پلمب دفتر کار آنها خبر داد‎.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای استان و اعلام اینکه برای استخدام با آگهی یک شرکت در دیوار مواجه شده اما پس از گذشت چند روز متوجه شده این موضوع صرفا کلاهبرداری بوده، شناسایی متهم یا متهمان در دستور کار ماموران پلیس فتای البرز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران موفق به شناسایی و دستگیری چهار نفر از اعضا و سرکرده های این شرکت هرمی در کرج شدند، افزود: اعضای این گروه با فریب افراد به بهانه کاریابی قصد عضویت آنان در شرکت هرمی را داشتند که دفتر محل فعالیت این افراد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتای استان البرز عنوان کرد: خوش باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی‌نگری، بی‌تجربگی و وسوسه از مهمترین علل فعالیت افراد در این شرکت‌ها به شمار می رود.

انتهای پیام/