بخش صنعت البرز در اشتغالزایی رتبه ۳ کشور را کسب کرد
بخش صنعت البرز در اشتغالزایی رتبه ۳ کشور را کسب کرد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: بخش صنعت این استان در جمعیت 15 ساله و بیشتر در سال گذشته با نرخ 44.3 درصد رتبه سوم کشور را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، توحید شیریزاد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: در بخش خدمات، استان البرز با نرخ ۵۳٫۲ رتبه پنجم را در میان استان های کشور به دست آورده است.

وی با بیان اینکه بخش صنعت این استان در جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر در سال گذشته با نرخ ۴۴٫۳ درصد رتبه سوم کشور را کسب کرد و با تاکید بر ضرورت تداوم رصد شاخص های اقتصادی استان از مدیران دستگاه های اجرایی خواست نهایت نظارت را بر عملکرد زیرمجموعه خود داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز مطرح کرد: این سازمان بر اساس شاخص هایی همچون میزان ارزش افزوده، اشتغال ایجادی، احیای واحدهای راکد و نیمه فعال و دارا بودن صندوق، گزارش های بعدی خود را برای تصمیم گیری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح خواهد کرد.

در این نشست اقدامات اداره کل جهاد کشاورزی استان البرز در راستای تحقق شعار سال ارائه شد و بر اساس برنامه های مذکور در ۶ ماهه نخست سال جاری به‌طور متوسط بالای ۶۰ درصد محقق شده است.

انتهای پیام/