برخورد با رانندگان تاکسی متخلف در اخذ کرایه اضافی
برخورد با رانندگان تاکسی متخلف در اخذ کرایه اضافی
مدیر سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری ماهدشت گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی خارج از نرخ مصوب از سوی رانندگان تخلف است و با رانندگان متخلف برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، جعفر میرآخوری، مدیر سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری ماهدشت گفت: نرخ مصوب کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۳ برای مسیرهای مختلف در تابلوهای نرخ کرایه در خطوط با مسیر مشخص جهت اطلاع عموم نصب شده است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های مصوب هستند، عنوان کرد: هرگونه افزایش کرایه تاکسی از سوی رانندگان که خارج از مصوبه و نرخ‌های اعلام شده توسط سازمان تاکسیرانی است، تخلف محسوب می شود و رانندگانی که مرتکب این اقدام شوند متخلف هستند.

مدیر سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری ماهدشت بیان کرد: همشهریان می‌توانند کد یا شماره انتظامی تاکسی متخلف را طی تماس با شماره ۳۷۳۱۳۲۰۰ واحد امور رسیدگی به شکایت‌های مردمی سازمان گزارش دهند تا با موارد تخلف برابر آئین نامه اجرایی و انضباطی برخورد شود.

میرآخوری خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان می توانند موارد تخلف را به صورت کتبی یا شفاهی به ساختمان اداره به آدرس ماهدشت، خیابان شهدای گمنام (افرا)، جنب آتش نشانی شهرداری اعلام کنند و اطمینان داشته باشند که در صورت احراز تخلف، با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/