برگزاری اکسپو هنر ایران با هدف فروش آثار هنرمندان
برگزاری اکسپو هنر ایران با هدف فروش آثار هنرمندان
برگزارکننده اکسپو هنر ایران گفت: این رویداد با هدف فروش آثار هنرمندان و حمایت از آنها برگزار شده تا بتوانند آثار خود را در کنار آثار هنرمندان پیشکسوت به نمایش بگذارند و انگیزه مضاعف پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طنین البرز، سارا باقرزاده، برگزارکننده اکسپو هنر ایران در نشست خبری که در حاشیه برگزاری این رویداد در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: علیرغم تمام سختی ها و فراز و نشیب هایی که در مسیر برگزاری این رویداد هنری داشتیم، از حمایت های بسیاری از سوی هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه برخوردار شدیم.

وی این حمایت ها را قوت قلبی برای تیم برگزارکننده دانست و مطرح کرد: در روز افتتاحیه این رویداد هنری بزرگ، با استقبال بیش از هزاران نفر مواجه شدیم و حتی توریست هایی که از نمایشگاه بازدید و آثار هنری موجود را مشاهده کردند، از فضایی که فراهم شده هیجان زده شدند و اذعان کردند که سطح این نمایشگاه بالاست. این اکسپو برای برخی دیگر نیز انگیزه ایجاد کرد.

این هنرمند بیان کرد: این نمایشگاه با هدف فروش آثار هنرمندان و حمایت از آنها برپا شده تا بتوانند آثار خود را در کنار آثار هنرمندان پیشکسوت به نمایش بگذارند و انگیزه مضاعف پیدا کنند. برای برگزاری این رویداد، سایتی به منظور ثبت مشخصات هنرمندان و تصویر آثار آنها در نظر گرفته شد تا بتوانیم از آنها برای برنامه ها و پلن های بعدی نیز استفاده کنیم.

باقرزاده با اشاره به اینکه ما برنامه های بلندمدتی برای حمایت از هنرمندان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و برگزاری این رویداد هنری، انگیزه حمایت از هنرمندان در من ایجاد شد. اگر قرار به حمایت است بهتر است فضا را برای هنرمندانی که کمتر دیده شده اند یا انگیزه حضور در نمایشگاه را از دست داده اند فراهم کنیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/