بهره برداری از مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای سلطان آباد چهارباغ
بهره برداری از مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای سلطان آباد چهارباغ
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان البرز از افتتاح و بهره برداری از مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای سلطان آباد چهارباغ با مشارکت بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علی جوادی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: در راستای اجرای سیاست های دولت سیزدهم و نیل به اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز در مسیر تامین آب شرب پایدار، احداث یک باب مخزن ذخیره آب در روستای سلطان آباد شهرستان چهارباغ در دستورکار قرار گرفت و عملیات اجرایی پروژه در فروردین سال جاری آغاز شد.

وی مطرح کرد: این طرح با مشارکت بسیج سازندگی استان البرز و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در مدت زمان سه ماه احداث و وارد مدار بهره برداری شد. مخزن ۱۰۰ مترمکعبی روستای سلطان آباد جمعیتی افزون بر ۳ هزار و ۲۰۰ نفر را تحت پوشش قرار داده و مشکل تامین آب منطقه در گذشته، با اجرای این پروژه مرتفع شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، اقدامات متعددی در حوزه آب و فاضلاب کشور و استان البرز انجام شده که گامی ارزنده در مسیر خدمات رسانی و افزایش رضایت مردم تلقی می شود.

انتهای پیام/