بهره مندی بیش از ۱۴ هزار نفر از بیمه تامین اجتماعی در البرز
بهره مندی بیش از ۱۴ هزار نفر از بیمه تامین اجتماعی در البرز
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در چهار ماهه نخست سال جاری ۱۴ هزار و ۳۷۲ قرارداد بیمه ای جدید با افراد منعقد شده

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، داوود سعدزاده، مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بسته ای است که انواع بیمه های مرتبط با خانواده از جمله دانشجویان، دختران و زنان خانه دار را شامل می شود. در سه سال اجرای این طرح تاکنون ۱۰۲ هزار و ۶۴۴ نفر در البرز جذب بیمه تامین اجتماعی شده اند.

وی مطرح کرد: با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در چهار ماهه نخست سال جاری ۱۴ هزار و ۳۷۲ قرارداد بیمه ای جدید با افراد منعقد شده که این سهم در اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی و در راستای رسالت و ماموریت اصلی سازمان مبنی بر بیمه کردن آحاد جامعه و ارائه خدمات مطرح در قانون به این افراد است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در البرز را ۹ هزار و ۹۵ نفر عنوان و بیان کرد: با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و اتخاذ تدابیر کارشناسی یک هزار و ۴۴  مقرری بگیر بیمه بیکاری در چهار ماهه نخست امسال به کارخانجات و صنایع استان جهت اشتغال مجدد معرفی شده اند.

سعدزاده با اشاره به اینکه در سطح استان تعداد زیادی کارگران شاغل داریم که هنوز بیمه نشده اند، تصریح کرد: بیمه افراد شاغل طبق قانون از وظایف کارفرمایان است و تامین اجتماعی البرز پیگیر شناسایی و بیمه این کارگران خواهد بود. رضایت مردم از عملکرد تامین اجتماعی ضامن بقای این سازمان است.

به گفته وی، تکریم مردم به معنای واقعی انجام تعهدات و ارائه خدمات به موقع و باکیفیت در کمترین زمان ممکن به جامعه هدف اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان بوده که این امر در حال حاضر مهمترین هدف سازمان تامین اجتماعی است و این مهم رضایت مردمی از عملکرد تامین اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز نظارت مستمر همراه با احصای نقاط ضعف و قوت فرآیند خدمت به مردم را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: نظارت موثر و مستمر، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در مسیر خدمت رسانی به مردم، امیدآفرینی در جامعه و مخاطبان از یک سو و از سوی دیگر رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.

سعدزاده اقدامات تامین اجتماعی البرز در حوزه دولت الکترونیک را چشمگیر توضیف کرد و افزود: با ارتقای شاخص های خدمات الکترونیک و غیرحضوری اکنون ۵۷ خدمت در حوزه بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان البرز به صورت غیرحضوری به مردم و بیمه شدگان ارائه می شود و همین امر رضایتمندی از عملکرد سازمان در استان را به سطح قابل قبول ارتقا داده است.

انتهای پیام/