بیش از ۴۲ هزار مترمربع از معابر فردیس آسفالت شد
بیش از ۴۲ هزار مترمربع از معابر فردیس آسفالت شد
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل ترافیک شهرداری فردیس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، عملیات آسفالت مکانیزه به مساحت ۴۲ هزار و ۲۶۱ مترمربع با صرف ۷ هزار و ۸۴۷ تن آسفالت در معابر فردیس اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، امیرحسین سلیمی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل ترافیک شهرداری فردیس با اشاره به ضرورت بهسازی و ساماندهی مسیرها و راه های شهری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، عملیات آسفالت مکانیزه به مساحت ۴۲ هزار و ۲۶۱ مترمربع با صرف ۷ هزار و ۸۴۷ تن آسفالت در معابر شهر فردیس انجام شده است.

وی انجام عملیات عمرانی با توجه به نیازسنجی و براساس اولویت بندی را ضروری دانست و افزود: عملیات آسفالت مکانیزه در معابر اصلی و فرعی فردیس در حال انجام است و در خیابان مهم و پرتردد امام حسن (ع)، خیابان های شهید عجمیان و نسیم، بلوارهای کچویی و شهدا حد فاصل فلکه سوم تا چهارم و سه راه حافظیه تا فلکه اول و کوچه شقایق شرقی واقع در بلوار بهاران غربی انجام و تکمیل شده است.

سلیمی با اشاره به جدیدترین اقدام عمرانی در خیابان صاحب الزمان (عج) واقع در بلوار شهدا بیان کرد: عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه در خیابان مذکور به متراژ ۳۰۰ متر طول انجام شده و به اتمام رسیده و عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت به منظور ایجاد سطحی ایمن به مساحت ۲۷ هزار و ۸۳۰ مترمربع انجام و از ۲ هزار و ۵۰۵ تن آسفالت استفاده شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل ترافیک شهرداری فردیس عملیات اجرایی در شهر را برای تسهیل عبور و مرور خودروها و تامین رفاه شهروندان لازم دانست و خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات موجب بهسازی، نوسازی، بهبود وضعیت معابر و افزایش ضریب ایمنی راه ها می شود که به صورت مستمر در حال انجام است.

انتهای پیام/