تامین آب شرب شهر هشتگرد پایدار شد
تامین آب شرب شهر هشتگرد پایدار شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از افزایش ظرفیت تولید آب در منطقه هشتگرد و رفع تنش آبی موجود با اقدامات انجام شده در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از افزایش ظرفیت تولید آب در منطقه هشتگرد و رفع تنش آبی موجود خبر داد و مطرح کرد: با اقدامات انجام شده در چهار ماهه نخست سال جاری تامین آب شرب هشتگرد پایدار شد.

وی با اشاره به اتمام عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در شهر هشتگرد افزود: با ورود یک حلقه چاه جدید به مدار بهره برداری، ۲۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب منطقه افزوده شده و چاه جدیدالحفر میدان بسیج نیز با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، طی مدت زمان ۱۸ ساعت تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد.

مدیرعامل آبفای استان البرز بیان کرد: با توجه به تنش آبی سال گذشته، اقدامات فنی و عمرانی متعددی از جمله حفر، احیا و مهندسی مجدد چهار حلقه چاه و اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه و خط انتقال شهری و روستایی منطقه هشتگرد جمعا به طول ۲ هزار و ۹۲۷ متر در راستای تأمین آب شرب مورد نیاز ساکنان و ایجاد تعادل در شبکه توزیع طی چهار ماه نخست سال جاری انجام شده است.

نامداری با تأیید اقدامات عمرانی فوق تصریح کرد: خادمان مردم در شرکت آبفای البرز به صورت شبانه روزی و با تمام توان درصدد کسب رضایت مشترکان هستند، لیکن با توجه به استقرار گرمای کم سابقه دما بر کشور و افزایش مصرف آب و برق، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب از سوی مردم نقش بسزایی در گذر از بحران کم آبی موجود خواهد داشت.

انتهای پیام/