تجهیز و توسعه ایستگاه های آتش نشانی بیلقان و کلاک تسریع یابد
تجهیز و توسعه ایستگاه های آتش نشانی بیلقان و کلاک تسریع یابد
عضو شورای اسلامی شهر کرج به تسریع در تجهیز و توسعه ایستگاه های آتش نشانی بیلقان و کلاک تاکید کرد و گفت: تجهیز این دو دستگاه آتش نشانی با توجه به تردد خودروها و وجود اماکن تجاری بین راهی برای پوشش دهی حوادث غیرمترقبه ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مریم قهرمانی صارم، عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از روند تکمیل ایستگاه های آتش نشانی بیلقان و کلاک، آتش‌نشانی را یکی از حوزه‌های مهم و بحرانی در حفظ امنیت و سلامت عمومی جامعه دانست و گفت: یکی از عوامل اساسی در مدیریت و مبارزه با حریق، استفاده از انواع ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات و ابزارهای مناسب است.

وی با بیان اینکه این ایستگاه‌ها نقش اساسی در امدادرسانی به مصدومان، خاموش کردن حریق‌ها و کنترل وضعیت‌های بحرانی به خصوص در مواقع حوادث رانندگی دارند، بر ضرورت توسعه و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی متناسب با نیاز هر منطقه، محدوده جغرافیایی و میزان خطرپذیری و ناایمن بودن آن نقطه در مواقع بحران تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به تسریع در تجهیز و توسعه ایستگاه های آتش نشانی بیلقان و کلاک نیز تاکید کرد و افزود: تجهیز این دو دستگاه آتش نشانی با توجه به تردد خودروها و وجود اماکن تجاری بین راهی برای پوشش دهی حوادث غیرمترقبه ضروری است. اگر مردم به اهمیت ایمنی پی ببرند و مسائل رانندگی را در جاده ها و زندگی خود رعایت کنند ما کمتر به ساخت ایستگاه جدید روی می آوریم.

انتهای پیام/