تخریب المان ها و مبلمان شهری ماهدشت و تضییع حقوق شهروندی
تخریب المان ها و مبلمان شهری ماهدشت و تضییع حقوق شهروندی
شهردار ماهدشت از سرقت، تخریب و آسیب رساندن به المان های شهری خبر داد و از تخریب اموال عمومی ابراز تاسف کرد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، عسگر نصیری، شهردار ماهدشت از سرقت، تخریب و آسیب رساندن به المان های شهری خبر داد و ضمن ابراز تاسف از تخریب اموال عمومی گفت: المان های ورودی شهر و نیمکت هایی که به منظور زیباسازی فضای شهری در سطح محلات و بوستان ها نصب شده بودند، مورد تخریب واقع و موجب تضییع حقوق سایر شهروندان شد.

وی بیان کرد: هدف شهرداری از اجرای طرح ها توجه به تغییر فضاهای شهری و ایجاد نشاط و شور اجتماعی است و در ارائه خدمات حقوق همه شهروندان را در نظر می گیریم اما پدیده تخریب اموال عمومی توسط افرادی که خود را از بدنه جامعه جدا می دانند و حقوق سایرین را پایمال می کنند، منجر به بروز خسارت های روانی و مالی در شهر می شود.

شهردار ماهدشت عنوان کرد: همه ما نسبت به سرنوشت شهر مسئول هستیم و حق همه ما به عنوان شهروند یک شهر فرصت برابر برای استفاده از امکانات عمومی است و در صورت مشاهده هنجارشکنی افراد باید خود را نسبت به نهی و منع اقدامات مخرب مسئول بدانند و از این اقدام جلوگیری کنند.

شایان ذکر است المان های تخریب شده که اغلب با زمینه توسعه فضای سبز و گلکاری و … تدارک دیده شده بودند، برای بازسازی به صورت موقت به انبار شهرداری منتقل می شوند و در احترام به خواست شهروندان، مرمت و تعمیر آنها در اسرع وقت صورت می گیرد.

انتهای پیام/