تخلیه خاک، نخاله و زباله در محدوده و حریم ماهدشت ممنوع است
تخلیه خاک، نخاله و زباله در محدوده و حریم ماهدشت ممنوع است
شهردار ماهدشت گفت: تخلیه هرگونه خاک، نخاله و زباله در محدوده و حریم شهر ماهدشت ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، عسگر نصیری، شهردار ماهدشت گفت: جهت صیانت از بهداشت عمومی و جلوگیری از انتشار هرگونه آلودگی و بیماری، تخلیه هرگونه ضایعات اعم از خاک، نخاله، فضولات دامی و مواد زائد در سطح شهر و حریم منطقه، مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و مواد ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: لذا تخلیه هرگونه خاک، نخاله و زباله در محدوده و حریم شهر ماهدشت ممنوع است و با متخلف یا متخلفین تخلیه هرگونه نخاله و زباله برخورد جدی و قانونی و با هماهنگی ادارات و سازمان های مرتبط به مقامات قضایی معرفی و خودروهای تخلیه کننده پسماند در اماکن غیرمجاز علاوه بر مجازات های مذکور به یک تا ۱۰ هفته توقیف خودرو محکوم خواهند شد.

شهردار ماهدشت بیان کرد: نظافت، رفت و روب، جمع آوری زباله ها و نخاله های سطح شهر و شستشو، کف تراشی، گندزدایی و ضدعفونی مخازن زباله و زیر مخزنی های خیابان ها همواره انجام می‌شود. جمع آوری مکانیزه زباله و نخاله ها در سطح منطقه و پاکسازی و امحای تراکت های تبلیغاتی و تبلیغات غیرمجاز محیطی و زوائد بصری روی مخازن زباله، تیرهای برق و پست های مخابراتی در حال انجام است.

نصیری جمع آوری زباله، نخاله، دور ریز و اسقاط مبلمان و تعمیر سطل های زباله و شاخ و برگ درختان و لایروبی انهار سطح شهر ماهدشت و نظافت، شست وشو، پاکسازی و زنده گیری روزانه ۴۰ قلاده سگ ولگرد و انتقال به مرکز مربوطه را از جمله اقدامات حوزه خدمات شهری شهرداری ماهدشت عنوان کرد.

انتهای پیام/