تدابیر شهرداری گلسار در راستای پیشگیری از آبگرفتگی معابر
تدابیر شهرداری گلسار در راستای پیشگیری از آبگرفتگی معابر
معاون خدمات شهری شهرداری گلسار گفت: در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دستور شهردار تدابیری را در این خصوص اتخاذ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، رضا حجرگشت، معاون خدمات شهری شهرداری گلسار گفت: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و آغاز بارش ها در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دستور شهردار تدابیری را در این خصوص اتخاذ کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی معابر شهر به دلیل بن بست بودن، هدایت آب منازل به داخل کوچه ها، ایجاد رسوب و عدم کشش چاه های جذبی ایجاد شده در سنوات گذشته، نسبت به ایجاد چاه های جذبی در بعضی از معابر که با مشکل آبگرفتگی مواجه بودند اقدام کردیم.

به گفته حجرگشت، از دیگر اقدامات حوزه معاونت خدمات شهری، تخریب پل های ورودی برخی معابر که موجب بروز مشکل شدند و نصب دال های بتنی جدید در این معابر است. در راستای رفع آبگرفتگی معابر پاکبانان شهرداری نسبت به لایروبی و نظافت آنها اقدام می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری گلسار خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکل برخی از معابر سطح شهر که دارای این مشکل هستند باید با همکاری شهروندان ساکن آن محلات مشکل مذکور رفع شود تا دیگر شاهد آبگرفتگی معابر نباشیم.

انتهای پیام/