تضییع ۶۴ میلیارد تومانی حقوق شهرداری کرج در قراردادهای تفکیک از مبدا سازمان پسماند
تضییع ۶۴ میلیارد تومانی حقوق شهرداری کرج در قراردادهای تفکیک از مبدا سازمان پسماند
دبیر اول و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: علت عدم اقدام شهرداری در خصوص قراردادهای موسوم به تفکیک از مبدا و استمرار تضییع حقوق شهرداری کرج و انتفاع افراد خاص از این قراردادها پس از هفت ماه از اولین تذکر رسمی به شهردار چیست؟

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مجتبی حاجی قاسمی، دبیر اول و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج طی تذکری به شهردار گفت: موضوع تضییع حقوق شهرداری کرج در قراردادهای موسوم به تفکیک از مبدا از تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۲ تاکنون چند بار به صورت رسمی به شهردار کرج تذکر داده شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین مکاتبات متعدد اداره کل حراست شهرداری کرج مؤید مطالب مطرح شده توسط بنده است، متذکر شد: علت عدم اقدام در این موضوع و استمرار تضییع حقوق شهرداری کرج و انتفاع افراد خاص از این قراردادها چیست؟ مبلغ تضییع شده از حقوق شهرداری تا دی ماه ۱۴۰۲ حدود ۲۰ میلیارد تومان و پس از آن تا امروز حدود ۴۴ میلیارد تومان بوده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: قراردادی فی ما بین سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج و یکی از پیمانکاران با لحاظ ۲۵ درصد افزایش در تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ پایان یافته است، البته در میزان افزایش ۲۵ درصد و عبور از حد مجاز نیز شبهاتی مطرح است. در نهایت با دستور شهردار و رئیس سازمان و بدون اخذ مجوز کمیسیون ماده ۱۴ قرارداد برای مدت دو ماه تمدید و در تاریخ ۳ تیر ماه ۱۴۰۳ به پیمانکار ابلاغ شده است.

انتهای پیام/