تفاهم نامه گسترش گردشگری ورزشی در استان منعقد می‌شود
تفاهم نامه گسترش گردشگری ورزشی در استان منعقد می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز خبر داد: به زودی تفاهم نامه مشترکی با اداره کل ورزش و جوانان به منظور برگزاری رویدادهای ورزشی گردشگری در البرز منعقد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، رحیم خاکی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، از دیدار با حضور مسئولان ورزش و جوانان البرز با موضوع گسترش گردشگری ورزشی در این استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام شده و قرار است اقدامات و تفاهم نامه مشترکی در این راستا نیز صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود اماکن طبیعی متنوع و جذابی مانند پیست بین المللی دیزین، اقلیم بیابانی و کوهستانی که استان البرز از آنها برخوردار است، ادامه داد: این شرایط، یک ظرفیت محسوب می شود و مناسب انواع ورزش‌ها و برگزاری رویدادهای ورزشی است و با هم افزایی می‌تواند به رونق گردشگری ورزشی در استان نیز کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به فعالیت حدود ۵۱ هیئت ورزشی در استان البرز که می‌توانند ارتباط نزدیکی با گردشگری داشته باشند عنوان کرد: رویدادهایی مشترکی برای جذب گردشگران می تواند برگزار و از این ظرفیت برای معرفی سایر آثار فرهنگی و تاریخی و گردشگری استان نیز استفاده شود.

انتهای پیام/