تمهیدات سازمان آتش‌نشانی کرج برای تاسوعا و عاشورای حسینی
تمهیدات سازمان آتش‌نشانی کرج برای تاسوعا و عاشورای حسینی
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اتخاذ تمهیدات سازمان آتش‌نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد حضور دسته‌جات عزاداری در طول روز در خیابان‌ها هستیم احتمال وقوع ترافیک نیز وجود دارد، از این رو و برای آنکه خودروهای آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیداتی را اندیشیده‌ایم.

وی مطرح کرد: ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۲۶ دستگاه خودروی عملیاتی و با حضور ۸۰ آتش نشان در ۲۶ نقطه از سطح شهر در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت رسانی و در آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل برسانند و اقدامات اولیه را انجام دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: در کنار تمام تلاشی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان انجام می‌دهند از عزاداران می‌خواهیم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند، اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند، از محل حادثه فاصله بگیرند و سریع حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیر عزاداران حسینی (ع) اطلاع دهند.

انتهای پیام/