جشنواره اقوام و جوان ایرانی در ورزشگاه انقلاب کرج برپاست
جشنواره اقوام و جوان ایرانی در ورزشگاه انقلاب کرج برپاست
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از برپایی جشنواره اقوام و جوان ایرانی تا 11 مهر ماه از ساعت 16 الی 23 در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علیرضا فلاح پور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از برپایی جشنواره اقوام و جوان ایرانی تا ۱۱ مهر ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه با مجوز و همکاری استانداری، فرمانداری و اداره کل های میراث‌فرهنگی و ورزش و جوانان و توسط بخش خصوصی برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه علاوه بر صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها، لوازم تحریر نیز با توجه به آغاز مهر ماه عرضه می‌شود، عنوان کرد: به منظور ایجاد جو شور و نشاط، برنامه‌های مفرح و شاد نیز هر شب در محل نمایشگاه برگزار می‌شود. تاکنون استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار خوب بوده و خانواده های بسیاری برای بازدید از غرفه ها و تجربه فضای شاد نمایشگاه در این مکان حضور یافته اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های این چنینی علاوه بر اینکه موجب حمایت از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان صنایع دستی و کالاها می شوند، فرصت مناسبی را نیز برای خرید مایحتاج مورد نیاز مردم در فضایی شاد و متفاوت از فضای معمول فراهم می کنند.

انتهای پیام/