حمل و نقل عمومی هفته های اول مهر برای دانش آموزان رایگان شود
حمل و نقل عمومی هفته های اول مهر برای دانش آموزان رایگان شود
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج پیشنهاد داد که در هفته اول مهر ماه حمل و نقل عمومی برای دانش‌آموزان رایگان شود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حسین سعیدی سیرایی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با توجه به در پیش بودن ماه مهر و فصلِ بازگشایی مدارس پیشنهاد رایگان شدن حمل و نقل عمومی در هفته‌های اول مهر ماه را مطرح کرد.

وی با افزود: رایگان شدن حمل و نقل عمومی ابتدایی‌ترین اقدامی است که به مناسبت بازگشایی مدارس می توان انجام داد که در صورت اجرایی شدن این امر، علاوه بر تشویق دانش‌آموزان و دانشجویان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، شاید اندکی از ترافیک هفته‌های ابتدایی مهر ماه کاسته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به اجرای پروژه‌های شهری در هفته‌های ابتدایی مهر ماه شاهد مضاعف شدن بار ترافیک در کلانشهر کرج خواهیم بود.

سعیدی سیرائی خاطرنشان کرد: می توان با برنامه‌ریزی و ارائه بسته‌های تشویقی ضمن فرهنگسازی تا حدی موضوع ترافیک را مدیریت کرد. با بهره‌برداری از پروژه‌های در حال انجام تردد در معابر این کلانشهر روان‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/