خدمت رسانی سرویس ناشنوایان در اورژانس البرز
خدمت رسانی سرویس ناشنوایان در اورژانس البرز
معاون اجرایی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز از فعالیت سرویس ناشنوایان در اورژانس این استان خبر داد و گفت: در مواقعی که فرد مقابل قدرت شنوایی ندارد، با استفاده از این سرویس می توانیم نشانی محل مورد نظر را دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طنین البرز، ابوذر سعیدی، معاون اجرایی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از فعالیت سرویس ناشنوایان در اورژانس این استان خبر داد و گفت: در مواقعی که فرد مقابل قدرت شنوایی ندارد و قادر به پاسخگویی به سوالات ما نیست، با استفاده از این سرویس می توانیم نشانی محل مورد نظر را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا افراد می توانند از طریق ارسال پیامک و یا پیام در پیام رسان های ایتا، بله و سروش درخواست کمک و خدمات مورد نظر را دریافت کنند. یکی از خدماتی که به دنبال ارتقای آن به صورت کیفی هستیم، در رابطه با واحد موتورلانس است که اولین واحد در سال جاری در پایگاه شهید محمد اینانلو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج راه اندازی شد.

معاون اجرایی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ دستگاه موتورلانس داریم که به عنوان موتور آمبولانس پیشتاز به ماموریت ها اعزام می شوند، اظهار کرد: اورژانس علاوه بر امدادرسانی، وظیفه آموزش تخصصی و عمومی در حوزه های مختلف را نیز بر عهده دارد و کلاس های آموزشی را برگزار و در مواقع بحران به خوبی عمل می کند.

سعیدی از ۱۶۹ مورد پرواز توسط بالگرد اورژانس هوایی البرز و انتقال ۱۸۹ بیمار به بیمارستان های مرکز استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و مطرح کرد: ۶۱۰ مورد حادثه ویژه نیز داشتیم که یک هزار و ۶۱۸ نفر درگیر آن حوادث بودند. اورژانس البرز در سال ۱۴۰۲ به عنوان دستگاه برگزیده استان در حوزه پدافند غیرعامل معرفی شد. روابط عمومی نیز در سال جاری رتبه اول کشور را کسب کرد.

معاون اجرایی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: تمام واحدهای عملیاتی اورژانس البرز اعم از موتورلانس، آمبولانس، بالگرد و اتوبوس آمبولانس به دستگاه شوک مجهز شده اند و دارای دستگاه های نوار قلب، ساکشن و اکسیژن خون نیز هستند. از نظر تجهیزات پزشکی با کمبود مواجه نیستیم و همه داروهای مصوب اورژانس را در اختیار داریم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/