دامداری ها موظف به راه اندازی سیستم تصفیه خانه فاضلاب هستند
دامداری ها موظف به راه اندازی سیستم تصفیه خانه فاضلاب هستند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نظرآباد گفت: تمام دامداری ها موظف به راه اندازی سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب هستند و در همین راستا این اداره با نگاه حمایتی در کنار صاحبان واحدها تولیدی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، رضا فیروزی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست نظرآباد گفت: این اداره با تشدید پایش و نظارت راهبردی بر دامداری های شهرستان در تلاش است وضعیت زیست محیطی دامداری ها را به سطح مطلوب نزدیک کند.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه نظرآباد قطب دامداری و دامپروری استان البرز به شمار می رود، این امر موجب شده است نظارت دقیق تری را در این حوزه داشته باشیم و همواره در چارچوب قانون در کنار فعالان این حوزه باشیم.

فیروزی بیان کرد: عمده ترین معضل دامداری ها مدیریت فاضلاب است که در این راستا طی سال های اخیر برخی واحدهای شهرستان جهت اخذ تسهیلات و راه اندازی سیستم تصفیه خانه فاضلاب به صندوق حمایتی ملی توسعه محیط زیست معرفی شده اند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نظرآباد تاکید کرد: تمام واحدهای فعال این حوزه موظف به راه اندازی سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب هستند و در همین راستا این اداره با نگاه حمایتی در کنار صاحبان واحدها تولیدی قرار دارد.

انتهای پیام/