دستگیری ۲۳۶ نفر قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر در البرز
دستگیری ۲۳۶ نفر قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر در البرز
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از اجراي مرحله دهم ‏طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: در اين طرح 236 نفر قاچاقچي و خرده فروش ‏موادمخدر دستگير شدند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از ظرفیت های اطلاعاتی و انتظامی و تعامل با سایر دستگاه ها مرحله دهم طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌ خیز البرز به مدت ۴۸ ساعت اجرا کردند.

وی عنوان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل های شناسایی شده را بازرسی و در این طرح ۳۸ کیلو و ۵۰۹ گرم انواع موادمخدر را کشف و ۲۳۶ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اشاره به جمع آوری ۹۷۰ نفر معتاد عادی و متجاهر در این طرح بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/