دشمن به پیروزی تاکتیکی دلخوش نباشد
دشمن به پیروزی تاکتیکی دلخوش نباشد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: دشمن به پیروزی تاکتیکی دلخوش نباشد، زیرا طی یک سال گذشته هیچ پیروزی و دستاورد نظامی برجسته ای نداشته و پیروزی های او هرگز راهبردی نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای فرماندهی سپاه استان البرز گفت: حدود ۴۰ کشور دنیا نه تنها از جنبه مالی و تسلیحاتی از اسرائیل حمایت می کنند، بلکه در حمایت اطلاعاتی و جاسوسی از حزب الله نیز به او یاری می رسانند.

وی با بیان اینکه اگر اسرائیل تنها بود در همان عملیات طوفان الاقصی در سراشیبی نابودی قرار می گرفت، افزود: وزیر خارجه آمریکا پس از عملیات طوفان الاقصی که در ۷ اکتبر انجام شد، به یکی از وزرای خارجه کشورهای هم پیمان این کشور گفته بود که اسرائیل پس از ۷ اکتبر در آستانه نابودی قرار داشت .

سردار نقدی آمریکا و کشورهای غربی را در جنایات رژیم منحوس صهیونسیتی شریک دانست و عنوان کرد: رژیم صهیونسیتی اگر از جانب کشورهای غربی و جهان استکبار حمایت نمی شد بارها طی یک سال گذشته از نظر مالی و تسلیحاتی به ورشکستی و نقطه صفر می رسید اما به دلیل حمایت های همه جانبه آنها نیز در کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان شریک جرم هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اسرائیلی ها بدون حمایت استکبار جهانی حتی غذایی برای خوردن یا انرژی برای تامین روشنایی نداشتند، خاطرنشان کرد: عظمت کار حزب الله زمانی تایید و عیان شد که به تنهایی و بدون هیچ حمایتی در برابر جبهه استکبار ایستاده است .

وی در ادامه افزود: در جریان عملیات وعده صادق ۲ موشک های ایران اسلامی در حالی که کشتی های جنگی، پدافند هوایی و جنگنده پیشرفته دهها کشور غربی در رصد و پیگیری این موشکها به اسرائیل کمک می کردند، به اهداف خود برخورد و رژیم صهیونیستی را غافلگیر کردند.

جبهه مقاومت با تمام جهان استکبار در حال نبرد است

سردار نقدی مطرح کرد: جبهه مقاومت با تمام جهان استکبار در حال نبرد است بنابراین مردم نباید تصور کنند که این نبرد تنها با اسرائیل در حال وقوع است. دشمن به پیروزی تاکتیکی دلخوش نباشد، زیرا طی یک سال گذشته هیچ پیروزی و دستاورد نظامی برجسته ای نداشته و پیروزی های او هرگز راهبردی نبوده است .

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: تمام مولفه های قدرت استکبار از میدان دیپلماسی تا عرصه تسلیحاتی و مالی در خدمت اسرائیل است، اما آنها درباره جبهه مقاومت که تنها بر توان خود تکیه دارد ناتوان هستند.

سردار نقدی با بیان اینکه افکار عمومی باید آگاه باشد که یک انقلاب بزرگ جهانی و راهبردی در حال وقوع است که پایان آن نابودی استکبار جهانی خواهد بود، اظهار کرد: تضویق پیرمرد های کنگره آمریکا برای نتانیاهوی جنایتکار و مسئولان رژیم جنایتکار صهیونسیتی بابت کشتار کودکان و زنان بی گناه، واقعیت کثیف جهان غرب است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا با تمام ادعاهای دروغین حقوق بشری همچنان از کشتار انسانهای بی گناه حمایت می کند، بر وحدت بین مسلمانان تاکید کرد و با بیان اینکه دشمنان مدت طولانی است که برای تفرقه بین مسلمانان هزینه می کنند بنابراین نباید برخی پیروزی های محدود و تاکتیکی آنها نباید از عزم ما برای مبارزه با دشمن بکاهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی راهبردی، محو شدن و نابودی جبهه استکبار است. یقین داشته باشید به رغم تمام حمایت های جبهه استکبار نابودی رژیم صهیونسیتی قطعی است و این پیروزی راهبردی به اذن خدا و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

انتهای پیام/