دولت در انتخاب مدیران میانی، شایسته‌سالاری را لحاظ کند
دولت در انتخاب مدیران میانی، شایسته‌سالاری را لحاظ کند
امام جمعه چهارباغ، شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران میانی را یکی از انتظارات مهم از دولت چهاردهم برشمرد و گفت: مدیران میانی دولت، نقشه‌ها را پیش می‌برند و مصوبات را اجرایی می‌کنند، لذا شایسته‌سالاری در انتخاب آنها مهم است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی دربانی، امام جمعه چهارباغ امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت ایام ۲۸ و ۳۰ صفر گفت: طبق روایات متعدد، دشمنان، پیامبر گرامی اسلام را مسموم کردند و به شهادت رساندند، بنابراین شایسته است از لفظ شهادت در این رابطه استفاده شود.

وی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولت چهاردهم افزود: رهبر معظم انقلاب رای اعتماد سریع مجلس به کل کابینه دولت را سرمایه ای خواندند که باید حفظ و به کارگیری شود و الگوی مطالبات از دولت چهاردهم، فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری است و از دولت چهاردهم توقع داریم به این توصیه‌ها جامه‌ عمل بپوشاند.

امام جمعه چهارباغ بیان کرد: از دولت چهاردهم که با پشتوانه‌ مردمی و رای اعتماد مجلس به کرسی نشسته، انتظار می‌رود اشتباهات بی‌نتیجه‌ گذشتگان را تکرار نکند. طبق فرموده‌ مقام معظم رهبری، مسیر رشد و پیشرفت کشور، اعتماد به بیگانگان نیست، بلکه اعتماد به سرمایه‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی همراه با تعامل با جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین دربانی با اشاره به اینکه دولت اهتمام ویژه‌ای به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار سال داشته باشد، تصریح کرد: هماهنگی میان اجزای تیم اقتصادی دولت سومین توقع مردم از دولت است که امیدواریم جزیره‌ای عمل نکنند و یک تیم اقتصادی منسجم و رو به رشد تشکیل دهند.

وی خاطرنشان کرد: در اظهارات رئیس جمهور این عبارت دیده شد که در حل مشکلات اقتصادی باید اولویت‌بندی کرد، توقع داریم به آن جامه‌ عمل بپوشاند و با اولویت‌بندی به جنگ مشکلات اقتصادی برود. شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران میانی دولت پنجمین توقع از دولت است.

امام جمعه چهارباغ با بیان اینکه مدیران میانی، نقشه‌ها را پیش می‌برند و مصوبات را اجرایی می‌کنند، بنابراین انتخاب دقیق آنها بسیار مهم است، ضمن قدردانی از استاندار البرز، فرماندار و سایر مدیران شهری افزود: در روزهای گذشته، شاهد افتتاح پروژه‌هایی در این شهرستان بودیم که نقش مستقیمی در زندگی مردم دارند.

حجت الاسلام والمسلمین دربانی مطرح کرد: افتتاح سازه مزار شهدای گمنام که تبدیل به نماد چهارباغ شده، ساختمان نیروی انتظامی که نیاز مبرم مردم بود، جاده سلامتی در کنارگذر بلوار پیام، بوستان زیبای شهرک ابریشم، مدرسه شهید آیت‌الله رئیسی و مرکز جامع سلامت در شهرک ابریشم از جمله این افتتاحیه‌ها بود.

وی ضمن انتقاد از تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر جدایی بخش‌هایی از شهرستان چهارباغ، اظهار کرد: تلاش‌های فرماندار و نماینده مردم در مجلس در حال انجام است که این اتفاق نیفتد، اما ریشه‌ این تصمیم کجاست؟ اگر حدود شهرستان چهارباغ مشخص است، چرا می‌خواهند عین کیک، سه هزار الی هفت هزار هکتار از این شهرستان شامل فرودگاه پیام، حلقه‌دره و شورقلعه را برش دهند؟

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: این مسئله باید یک بار به صورت ریشه‌ای حل شود‌، ما همان آدم‌هایی هستیم که خون دادیم اما خاکمان را ندادیم و از حق مردم شهرستانمان نخواهیم گذشت. چهارباغ از محروم‌ترین مناطق استان البرز است، اجازه نخواهیم داد در حق این شهرستان اجحاف شود و از این حق کوتاه نخواهیم آمد، چراکه این مناطق، سرمایه مردم محروم چهارباغ است.

انتهای پیام/