رفع تصرف ۲۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای رامجین چهارباغ
رفع تصرف ۲۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای رامجین چهارباغ
 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ گفت: 220 هکتار از اراضی کشاورزی روستای رامجین در شهرستان چهارباغ رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، سعید محمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، ۲۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای رامجین چهارباغ که با ساخت ویلا و حصارکشی از کاربری کشاورزی خارج شده بودند، به منظور حفظ کاربری اراضی کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم با حکم قضایی تخریب شد.

وی عنوان کرد: این عملیات در ۱۸۰ قطعه شامل ۱۸۰ قطعه دیوارکشی به مساحت تقریبی ۱۴ هزار مترمربع، هشت مورد بنای مسکونی به مساحت تقریبی چهار هزار مترمربع، ۴۰ مورد دپوی مصالح به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۱۶ مورد محوطه سازی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع، ۱۵ مورد استخر به مساحت یک هزار مترمربع تخریب و آزادسازی شد.

محمدی با اشاره به قطعی و جمع آوری ۶ انشعاب برق غیرمجاز و دو مورد انشعاب گاز غیرمجاز با همکاری ادارات خدمات رسان برق و گاز بیان کرد: دستگاه قضا و جهاد کشاورزی در برخورد با اخلالگران و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز برای حفظ زمین های ارزشمند زراعی و باغ ها و جلوگیری از سوء استفاده دلالان قاطعیت و عزم راسخ دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ در پایان خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۱ امور اراضی استان البرز به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اطلاعات و گزارش‌های تغییر کاربری و ساخت و سازها در اراضی کشاورزی از سوی شهروندان است.

انتهای پیام/