رفع مشکلات و دغدغه‌های کارکنان از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور است
رفع مشکلات و دغدغه‌های کارکنان از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور رفع مشکلات و دغدغه‌های پرسنل را از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بکار می گیریم.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، صفرعلی یازرلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور امروز در دیدار با کارمندان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز که پس از حضور در جشن زنگ مهر انجام شد، هدف خود از سفر به این استان را بررسی و پیگیری مشکلات کارمندان این اداره کل دانست.

وی رفع مشکلات و دغدغه‌های پرسنل را از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور دانست و با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات بکار می گیریم، بیان کرد: ایجاد انگیزه برای تلاش مستمر در جهت توسعه فضای آموزشی استاندارد نقطه هدف همه ما در این سازمان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه سفر خود به استان البرز از پروژه خیری مشارکتی تکمیل شده، مستوره کولیوند در منطقه شاهین ویلا واقع در ناحیه ۴ کرج بازید کرد.

عدم رتبه بندی برخی از همکاران، پایین بودن میزان حقوق و‌ مزایا، مشکلات بیمه‌ای و عدم ارائه تسهیلات کم بهره از جمله موضوعاتی بود که کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان البرز در این جلسه مطرح کردند.

انتهای پیام/