زنگ مهر پاک در مدارس کرج به صدا درآمد
زنگ مهر پاک در مدارس کرج به صدا درآمد
امروز در نخستین روز از سال تحصیلی جدید، زنگ مهر پاک با حضور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در مدارس کرج به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، امروز یکشنبه در نخستین روز از سال تحصیلی جدید، زنگ مهر پاک با حضور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در مدارس کرج به صدا درآمد.

محمدرضا قربانی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان مطرح کرد: در نظر داریم از ظرفیت دانش‌آموزی برای درک درست مسائل آموزشی استفاده کنیم.

وی افزود: در این راستا اردوی دانش آموزی در ادامه مسیر فرهنگ‌سازی تفکیک درست پسماند و دوره‌های آموزشی مفاهیم پسماند با حضور عوامل فرهنگی، آموزشگر، گروه موسیقی و … به صورت هفتگی تحت عنوان «مهر پاک» در مدارس مختلف اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان کرد: آئین مهر پاک برای دومین سال پیاپی است که از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج برگزار می شود که بازخورد خوب و استقبال بی‌نظیر مدارس را به دنبال داشته است.

به گفته قربانی، در این میان سفیر پاک از میان دانش آموزان با هدف ادامه مسیر آموزشی مفاهیم پسماندی انتخاب و با سرگروهِ ها ضمن ایجاد تعامل به یادگیری مفاهیم پسماندی می‌پردازد و تمامی محتوا از طُرُق مختلف به دانش آموزان منتقل می شود.

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: بنا بر برنامه ریزی صورت گرفته در ماه‌های پایانی سال، نمایشگاه پسماند خشک و قابل بازیافت به صورت مدرسه به مدرسه برگزار می شود و برگزیدگان این نمایشگاه در یک مراسم متمرکز مورد تقدیر قرار می گیرند.

انتهای پیام/