سلیمان رزاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز شد
سلیمان رزاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز شد
قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی ضمن قدردانی از زحمات حمیدرضا کیوانفر، طی حکمی سلیمان رزاقی را به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز، عباس ذاقلی، قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: اصلاح ساختار اداری سازمان، ایجاد ساز و کار نظارتی بر ضابطین، حضور موثر و رویت پذیر در بازار و توجه به آثار اقتصادی آراء، ، از راهبردهای اصلی سازمان هستند.

وی سازمان تعزیرات حکومتی را به عنوان یک نهاد تنظیم گر بازار که نقش مهمی در معیشت، ایجاد آرامش روانی و تسهیل زندگی مردم دارد، برشمرد و تثبیت و توسعه صلاحیت های سازمان در تنظیم بازار را از دیگر راهبردهای سازمان دانست و ادامه داد: سازمان تعزیرات حکومتی همچون گذشته به رسالت خود که همان دوری از فساد و نظارت بر بازار، پیشگیری از هرگونه تخلف در اصناف و توجه به معیشت مردم است، عمل خواهد کرد.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حمیدرضا کیوانفر و اهدای لوح تقدیر به وی طی حکمی سلیمان رزاقی را به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز منصوب کرد و حکم مسئولیت وی ابلاغ شد.

انتهای پیام/