شیر خشک از همه برندها به زودی در البرز توزیع می شود
شیر خشک از همه برندها به زودی در البرز توزیع می شود
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: تولیدات شیر خشک با توان حداکثری در حال انجام است و به زودی شیر خشک از تمامی برند ها برای استان ها ارسال و توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مریم دایی، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: طی چند روز اخیر گزارشاتی مبنی بر کمبود برخی از برند های شیرخشک به اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه اعلام و پیگیری های لازم در این خصوص انجام شد.

وی افزود: این کمبود که به ویژه برای شیرهای خشک معمولی در استان وجود دارد بر اثر مشکلی است که در خط تولید یکی از شرکت های تولید کننده اتفاق افتاده و کشوری است که بر اساس اطلاعیه سازمان غذا و دارو این مشکل برطرف  شده و تولیدات با توان حداکثری در حال انجام است و به زودی شیر خشک از تمامی برند ها برای استان ها ارسال و توزیع می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: شهروندان می توانند به ویژه در شیرخشک های معمولی از برند های دیگر با شماره و فرمول یکسان استفاده کنند و برای اطلاع از آخرین وضعیت شیر خشک در استان با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/