ضرورت اصلاح رویه نادرست قراردادهای کارگری، کارمندی و پیمانکاری
ضرورت اصلاح رویه نادرست قراردادهای کارگری، کارمندی و پیمانکاری
نماینده مردم شریف کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس، ساماندهی قراردادهای کارگری، کارمندی و نیروهای پیمانکاری در شهرداری‌ها را از مطالبات مردم عنوان کرد و خواستار اصلاح رویه نادرست در این حوزه شد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اسلامی استان که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان برگزار شد و در آن مسائل و چالش‌های موجود در شهرستان‌های البرز مورد بررسی قرار گرفت، بر اهمیت پیگیری مصوبات توسط اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه همت مسئولان استان در پیگیری موضوعات شهرستان‌ها و اجرایی شدن آن‌ها می‌تواند رضایت عمومی را فراهم کند، به بررسی گزارشات و تعیین خط مشی‌ها پرداخت و بر ضرورت شهرستان شدن محمدشهر، کمالشهر و ماهدشت نیز تأکید کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس در ادامه همچنین به موضوع حق آبه مشکین دشت، کمبود آب در بلوار کامیونداران و حل معضل پسماند در شهرک صنعتی اشتهارد نیز اشاره و عنوان کرد: رصد گزارشات مردمی نشان می‌دهد که این موارد از اهم انتظارات و مطالبات به حق شهروندان است.

شیرین زاد ساماندهی قراردادهای کارگری، کارمندی و نیروهای پیمانکاری در شهرداری‌ها را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد و خواستار اصلاح رویه نادرست در این حوزه شد و بیان کرد: با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی به صورت جداگانه در شهرستان‌ها، می‌توان به این موضوعات رسیدگی کرد.

انتهای پیام/