ضرورت تجهیز سازمان آتش نشانی کرج به نردبان ۶۴ متری
ضرورت تجهیز سازمان آتش نشانی کرج به نردبان ۶۴ متری
عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت خرید نردبان 64 متری طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری هرچه سریعتر نسبت به خرید این نردبان استراتژیک اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه جلسه هیات مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج و بازدید از این مجموعه مطرح کرد: با توجه به وجود ساختمان‌های بلند و گسترش برج ‌سازی، نردبان هیدرولیک یکی از نیازهای شهرداری در زمان وقوع حادثه است.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت شهری در راستای تحقق خرید نردبان ۳۵ متری، بر ضرورت خرید نردبان ۶۴ متری طبق مصوبه شورای اسلامی شهر کرج تاکید و بیان کرد: مدیریت شهری هرچه سریعتر نسبت به خرید این نردبان استراتژیک اقدام کند که در نقش بسزایی در ساختمان های بلندمرتبه در زمان های بحرانی و حوادث دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نقش این نردبان در حادثه های آتش و نجات در جهت اطفای حریق، حفاظت از سرمایه های جانی و مالی شهر، ایجاد امنیت روانی و ارائه خدمات مطلوب در حداقل زمان ممکن برای شهروندان افزود: با توجه به تراکم جمعیت و نوع شهرسازی در محلات غرب بلوار ارم مهرشهر هیچ ایستگاه ثابت و تجهیز شده ای در این منطقه وجود ندارد.

رحیمی اظهار کرد: طراحی ایستگاه آتش نشانی کلاس B در محله شعبان آباد مهرشهر واقع در منطقه ۴ شهرداری کرج انجام و پیمانکار آن انتخاب شده و هر چه سریعتر مدیریت شهری باید عملیات اجرایی آن را آغاز کند. توسعه و تجهیز برخی از ایستگاه های قدیمی از جمله اقدامات خوبی است که مورد تاکید قرار دارد.

انتهای پیام/