ضرورت ثبت نام در سامانه سپند برای سرویس مدارس دانش آموزان
ضرورت ثبت نام در سامانه سپند برای سرویس مدارس دانش آموزان
عضو شورای اسلامی شهر کرج در رابطه با وضعیت سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: خانواده‌ها برای ثبت ‌نام سرویس مدرسه فرزندان خود به سامانه سپند مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حسین مهاجری، عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: اتحادیه مسافری کشوری سامانه ای به نام سپند را جهت بهره برداری و ثبت اطلاعات دانش آموزان، والدین و راننده به مدارس و اولیای دانش آموزان معرفی کرده است.

وی عنوان کرد: از خرداد سال جاری این طرح برای اولین در کشور اجرایی شده است تا از این پس والدین بتوانند با ثبت نام در این سامانه سرویس مدرسه فرزندانشان را فراهم کنند. بر اساس آیین نامه جدید وظایف اجرایی از آموزش و پرورش گرفته و به شهرداری محول شده است.

مهاجری افزود: با این وجود مدیریت شهری بر اساس پیش ثبت نام و درخواست والدین شروع به تامین وسایل نقلیه جهت عبور و مرور خواهد کرد لذا نیاز است تا با اطلاع رسانی و همکاری مردم هرچه زودتر در این سامانه ثبت نام شود تا بتوانیم تعداد وسایل نقلیه مورد نیاز را فراهم کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

وی مطرح کرد: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به صورت کامل ثبت می شود و در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/