عدم تحویل کارت بانکی، شگرد سرقت از حساب مشتریان
عدم تحویل کارت بانکی، شگرد سرقت از حساب مشتریان
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ از دستگيري فروشنده اي که با عدم تحويل کارت بانکي به ‏مشتريان از حساب آنان برداشت غيرمجاز مي کرد خبر داد..

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ مطرح کرد: در پی دریافت چند پرونده با موضوع برداشت از حساب بانکی به صورت غیرمجاز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد متهم که فروشنده یک واحد صنفی است، با سوءاستفاده از غفلت و حواس پرتی مشتریان، با تحویل ندادن کارت بانکی به آنان در یک فرصت مناسب و با در اختیار داشتن رمز کارت، اقدام به برداشت غیرمجاز و سرقت از حساب آنها می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با کار تخصصی شبانه‌روزی و بررسی دقیق مقصد وجوه برداشت شده رد عامل این برداشت غیرمجاز را در ساوجبلاغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم در بازجویی های تکمیلی ماموران به جرم خود مبنی بر برداشت غیرمجاز نزدیک به یک میلیارد ریال از حساب هشت نفر از شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان به شهروندان توصیه کرد از در اختیار گذاشتن رمز بانکی خود به افراد غیر خودداری کرده و هنگام خروج از واحدهای صنفی، از همراه داشتن کارت بانکی نزد خود، اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/