فریب رسانه های صهیونیستی را نخورید
فریب رسانه های صهیونیستی را نخورید
امام جمعه چهارباغ گفت: فریب رسانه‌های صهیونیستی را نخورید، تصاویر کودکان غزه را ببینید، این ها تصاویر واقعی و حقیقی مظلومیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی دربانی، امام جمعه چهارباغ در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: عصر آن امام همام، به سه دلیل، مجاهدت مضاعف می‌طلبید؛ امامت از جریان حضور امام به جریان غیبت امام تغییر موقعیت می‌داد، شرایط سیاسی توسط عباسیان در اختناق بود و ساختار شیعیان نیاز به نظام‌مند شدن داشت. ما شیعه بودن خود را در زمان کنونی مدیون امام حسن عسکری (ع) هستیم.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (س) و با بیان اینکه سرزمین مقدس قم، به واسطه‌ حضور این بانوی بزرگوار، محل شیعیان و مراجع و فرود و نزول احکام اسلامی است، عنوان کرد: اخیرا در فضای مجازی، کانال‌های معاند، تیتر زدند که عملیات وعده صادق ۱ و ۲ برای هر ایرانی مبالغی هزینه داشته است، اولا چنین هزینه‌ای نداشته و ثانیا هزینه دفاع از میهن بوده است.

امام جمعه چهارباغ مطرح کرد: سخنگوی فارسی زبان اسرائیل نیز هزینه دلاری برای موشک‌ها را بیان کرده است که با یک محاسبه سرانگشتی، سهم هر ایرانی ۸۵ هزار تومان می‌شود که هزینه‌ دفاع از کشور بوده و این مسئله نشان از نادانی صهیونیست‌هاست. فریب رسانه‌های صهیونیستی را نخورید، تصاویر کودکان غزه را ببینید، این ها تصاویر واقعی و حقیقی مظلومیت هستند.

انتهای پیام/