قهرمانی تیم فوتبال محله سید جمال الدین نظرآباد در مسابقات کشوری جام شهدای ۱۵ خرداد
قهرمانی تیم فوتبال محله سید جمال الدین نظرآباد در مسابقات کشوری جام شهدای ۱۵ خرداد
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از قهرمانی تیم فوتبال محله سید جمال الدین نظرآباد از محلات هدف قرارگاه اجتماعی در مسابقات کشوری جام شهدای 15 خرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، محمدجواد کاظمینی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از قهرمانی تیم فوتبال محله سید جمال الدین نظرآباد از محلات هدف قرارگاه اجتماعی در مسابقات کشوری جام شهدای ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: این مسابقات هر ساله توسط ستاد توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ کشوری برگزار می شود.

وی مطرح کرد: قرارگاه اجتماعی استان البرز با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و حمایت خانه های احسان محلات نسبت به استعدادیابی نوجوانان اقدام کرده است. تیم ها در سطح محلات استان با یکدیگر رقابت کرده و پس از انتخاب تیم های منتخب استانی، در رقابت های کشوری که با حضور ۴۰۰ تیم از محلات سراسر کشور برگزار شد، شرکت کردند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز عنوان کرد: مسابقات کشوری با حضور یک هزار و ۹۲۵ بازیکن در چهار روز برگزار شد و تیم منتخب استان البرز در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال به مقام قهرمانی کشور رسید. همچنین در سال گذشته یکی از نوجوانان محلات به عنوان استعداد برتر فوتبالی کشور شناسایی و به برنامه ستاره ساز دعوت شد.

کاظمینی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف قرارگاه اجتماعی استعدادیابی و پشتیبانی از نوجوانان در زمینه های مختلف است و در جلسه بعدی قرارگاه اجتماعی از تلاش های مدیر محله سید جمال الدین و تیم فوتبال این محله با حضور استاندار تجلیل و قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/