محصور سازی محدوده های اطراف منطقه ویژه اقتصادی پیام
محصور سازی محدوده های اطراف منطقه ویژه اقتصادی پیام
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از محصور سازی محدوده های اطراف این منطقه خبر داد و گفت: قوانین ایکائو و گمرکی، ما را مکلف کرده که محدوده سه هزار و 600 هکتاری این مجموعه را محصور کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، اکبر قنبرپور، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در بازدید دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از روند دیوارکشی محدوده شمالی فرودگاه پیام در جمع خبرنگاران با اشاره به محصور شدن لایه اول محدوده پروازی فرودگاه پیام، گفت: لازم بوده که محدوده بیرونی فرودگاه نیز محصور شود که بخشی از آن طی سالهای گذشته صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه محصور سازی این منطقه در راستای عمل به تکالیف قانونی است، گفت: پیام یک مجموعه اقتصادی و فرودگاهی است که قوانین ایکائو و گمرکی، ما را مکلف کرده که محدوده سه هزار و ۶۰۰ هکتاری مجموعه فرودگاهی و منطقه ویژه را محصور کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه چهار کیلومتر دیگر از محصورسازی محدوده بیرونی در حال انجام است، به اقدامات صورت گرفته با هدف محصورسازی پیام در محدوده شمالی و محصور شدن ۵۰ درصد محدوده جنوبی نیز اشاره کرد و ادامه داد: اقدام بعدی محصورسازی محدوده غربی و باقیمانده محدوده جنوبی خواهد بود.

قنبرپور در ادامه ضمن قدردانی از دادستان شهرستان چهارباغ در خصوص برخورد با معارضین غیرقانونی، اذعان کرد: با توجه به تصمیمات شورای تامین و شورای اداری استان البرز، نیروی انتظامی و اداره کل منابع طبیعی نیز در مسیر اجرای این تکلیف قانونی، همراهی های خوبی با ما داشتند که این مهم شایسته قدردانی است.

انتهای پیام/