مختصات خونخواهی و مجازات شدید؛ معادله‌ای فراتر از محاسبات قبلی
مختصات خونخواهی و مجازات شدید؛ معادله‌ای فراتر از محاسبات قبلی
با ریختن خون اسماعیل هنیه در تهران، دفاع از مظلوم و مقابله با تروریسم دولتی، فراتر از یک امر آرمانی، تبدیل به یک امر ملی شده است.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، مهدی عسگری، نماینده سابق مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت اسماعیل هنیه در یادداشتی آورده است: باند تبهکار صهیونیستی، نه تنها‌ به اغلب اهداف خود از ترور رهبر مجاهد حماس، دست نیافته بلکه در بسیاری از موارد، تأثیر معکوس برای آنها در پی داشته و انسجام و اراده‌ جبهه مقاومت را ارتقای مضاعف داده است.

نقشه اختلاف میان اعراب با ایران، با نماز و تشییع با شکوه شهید هنیه در تهران، تبدیل به انسجام و همبستگی حول اهداف و آرمانهای مشترک شد که در رأس آن هزیمت رژیم سفاک قرار دارد. تلاش برای ایجاد انفعال در ایران در ایام شروع به کار دولت جدید‌، با مواضع قاطع رئیس‌جمهور، حمایت و حضور پرشور مردم و هماهنگی ارکان حاکمیت تبدیل به یک اراده جمعی برای دفاع از تمامیت ارضی و حیثیت ملی ایرانیان شد.

رژیمِ رو به زوال و دچار استیصالِ اسرائیل، با عبور از دو خط قرمز جبهه مقاومت در حمله به ضاحیه‌ بیروت و ترور فؤاد شکر و نیز ترور هنیه الگوی مقاومت فلسطین در تهران، به زعمِ غلط خود می‌خواست واهمه‌ای ایجاد کند تا شاید تنفسی باشد در زیر فشارهای سنگین ماه‌های اخیرش، اما این غلط اضافی، حلقه را بر گلویش تنگ‌تر خواهد کرد تا جایی که راه نفس کشیدن را فراموش کند.

با ریختن خون اسماعیل هنیه در تهران، دفاع از مظلوم و مقابله با تروریسم دولتی، فراتر از یک امر آرمانی، تبدیل به یک امر ملی شده است، اینک حمله متقابل به حیفا و تلاویو، یک پاسخ کاملا منطقی و مورد انتظار از هر لحاظ محسوب می‌شود، چه به لحاظ قواعد بین‌المللی و منشور ملل متحد، چه با نگاه ملی و میهنی، چه به لحاظ انسانی و اخلاقی، چه به لحاظ اسلامی و الهی، چه به لحاظ سیاسی، امنیت داخلی و بازدارندگی نظامی و چه به لحاظ مطالبات مردمی و منطقه‌ای.

لذا این دفاع مشروع، یک امر قطعی و سخت خواهد بود. حمله به تهران و بیروت دست اضلاع جبهه مقاومت را برای پاسخی کوبنده، باز کرده است، اختیار و انتخاب زمان و مکان با تدبیر محور مقاومت رقم می‌خورد و تحت تأثیر هیچ پالس بیرونی نخواهد بود، هراس از میزان، شدت و نحوه پاسخ، بخشی ازین ماجراست. بدیهی است که خونخواهی و مجازات شدید تفاوتی محسوس با عملیات‌های متقابل قبلی خواهد داشت، همانطور که رژیم ترورزیست خطوط قرمز را شکسته، مجازات نیز وقتی شدید و مؤثر تلقی خواهد شد که بتواند فراتر از محاسبات قبلی، خطوط قرمز رژیم را بشکند.

اگر تا دیروز ملاحظاتی برای جلوگیری از تشدید سطح درگیری‌ها وجود داشت، امروز اثبات شد که همین ملاحظات می‌تواند عاملی برای گسترش منازعه تا قلب تهران باشد. به‌گونه‌ای که اکنون با تهدیدهای جدید در بیروت و تهران مواجهیم و آنها این دو ترور را پیامی در همین راستا به سران جبهه مقاومت تلقی کرده‌اند و البته پاسخ را در قلب اسرائیل دریافت خواهند کرد.

آنها به‌طور تدریجی و پلکانی سطح درگیری را تشدید و از خطوط قرمز متعددی عبور کرده‌اند‌، اکنون وقت زوال این پلکان فرا رسیده است، اگر حمله‌ متناسب به مرکزیت رژیم جعلی، تبعات محتملی را در پی داشته باشد، عدم مجازات قاطع، تبعات قطعی را برای ما در‌پی خواهد داشت.

مبارزه جبهه حق با باطل، یک مبارزه تاریخی است و نقش ما در این مبارزه، برای روند تاریخ و آینده بسیار تعیین‌کننده‌ است، مبارزه با جبهه‌ی ظلم و کفر و چپاول امری محتوم است ما اگر در داخل دچار تشتت و انفعال و دوگانه‌های جعلی دیپلماسی میدان نشویم دست برتر را خواهیم داشت به مدد الهی … که این وعده‌ صادق اوست.

انتهای پیام/