مرتضی خادمی رئیس هیات هندبال استان البرز شد
مرتضی خادمی رئیس هیات هندبال استان البرز شد
مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان البرز صبح یکشنبه برگزار و مرتضی خادمی برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طنین البرز، مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان البرز صبح یکشنبه با حضور علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و اعضای مجمع برگزار شد.

مرتضی خادمی تک کاندید انتخابات هیات هندبال استان البرز بود که با رای قاطع مجمع انتخاباتی و اخذ صددرصد آرا از ۲۵ رای چهار سال دیگر در جایگاه ریاست هیات هندبال البرز ماندگار شد.

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در این مجمع ضمن آرزوی رحمت و مغفرت برای مرحوم غفرانی، مدیرکل اسبق ورزش و جوانان این استان گفت: در آن زمان حال ورزش هندبال بسیار بد و یکی از دغدغه های مرحوم غفرانی بود که پس از حضور آقای خادمی در هیات تحول ایجاد شد.

وی ضمن قدردانی از رئیس هیات هندبال که یکی از بهترین های کشور است، مطرح کرد: هندبال بانوان مزیت استان البرز است که مربی ملی هم دارد و باید بیش از پیش از این مزیت استفاده شود. انتظار ما این است که البرز در زمره پنج استان برتر کشور قرار گیرد. یکی از مزیت های حضور ما در هندبال اعتماد به جوانان بود که با حضورشان موجب ایجاد تحول و موفقیت های بزرگ و تغییر فضای هندبال و توسعه آن شدند.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به اهمیت همگانی کردن هندبال در استان البرز در راستای استعدادیابی و آینده نگری این رشته به ویژه در فرصت باقیمانده تابستان عنوان کرد: هندبال باید به سمت همگانی حرکت کند و هدف صرفا نباید پر کردن آمار باشد. باید جذب صورت گیرد تا آینده هندبال استان تامین شود. البرز ظرفیت برگزاری اردوهای ملی را دارد که این مهم بی شک تعالی بخش رشته هندبال در این استان است.

بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این مجمع ضمن عرض خداقوت به اعضای هیات که با همدلی، وفاق و توانمندی خصوصا در حوزه بانوان در این عرصه خوش درخشیدند، بیان کرد: بی شک تحول بزرگی در این هیات ایجاد شده و امیدواریم در دوره جدید پررنگ تر و قوی تر با حمایت های فدراسیون و اداره کل ظاهر شود. حال دل هندبال ما خوب است و اتفاقات بهتر هم رقم خواهد خورد.

خبرنگار: میثم اکبرپور

انتهای پیام/