مسئولان شرکت عمران مهستان پای درد دل مردم
مسئولان شرکت عمران مهستان پای درد دل مردم
ملاقات مردمی با عضو هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران، امروز در ساختمان مسکن مهر برگزار شد و جمعی از شهروندان به طرح مشکلات، پیشنهادات و درخواست‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، ملاقات مردمی عضو هیات مدیره و مدیران شرکت عمران شهر جدید مهستان، امروز در ساختمان مسکن مهر این منطقه برگزار شد و جمعی از شهروندان به بیان مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود در راستای رفع معضلات منطقه پرداختند و مدیران مربوطه نیز راهکارهای لازم در این زمینه را در دستور کار قرار دادند.

وجود مشکلات مربوط به زیرساخت های عمرانی و روند اجرای پروژه‌های ساختمانی مسکن مهر از جمله مواردی بود که به آن اشاره شد و مدیران حاضر در جلسه ضمن ارائه توضیحات کامل به شهروندان، به آنها اطمینان دادند که همه درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده با دقت پیگیری می شود و اقدامات لازم نیز در اسرع وقت صورت می گیرد.

گفتنی است این ملاقات مردمی با هدف تقویت ارتباط مستقیم مدیران شرکت عمران با مردم و افزایش شفافیت در امور مرتبط با توسعه شهری برگزار می‌شود. شرکت عمران برگزاری این جلسات هفتگی را راهکاری مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات و رفع دغدغه‌های شهروندان می‌داند.

انتهای پیام/