نمایندگان مجلس در وادی نادیده گرفتن نقاط ضعف وزرای پیشنهادی نیفتند
نمایندگان مجلس در وادی نادیده گرفتن نقاط ضعف وزرای پیشنهادی نیفتند
امام جمعه ماهدشت گفت: نمایندگان مجلس با برداشت اشتباه از بیانات رهبری در وادی نادیده گرفتن نقاط ضعف افراد نیفتند.

به گزارش پایگاه خبری طنین البرز، حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت گفت: رهبر معظم انقلاب پیش از انتخابات فرمودند: کاندیدایی که انتخاب می شود، به خداوند متعال تعهد بدهد که از کسانی که با انقلاب زاویه دارند استفاده نکند. همچنین در شاخص ها نیز فرمودند کسی مد نظر نمایندگان مجلس باشد که از بن دندان به انقلاب اسلامی معتقد باشد.

وی مطرح کرد: این تذکر باید به نمایندگان داده شود که این نکات را مد نظر قرار دهند و کسانی که با فتنه و فتنه گران مرزبندی ندارند انتخاب شوند، کسانی که هنوز بر موضع خود پافشاری می کنند. مجلس دوازدهم باید به وظیفه انقلابی خود عمل کند و ملاک های مقام معظم رهبری را در دادن رای اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه ماهدشت اذعان کرد: دلسوزتر از رهبری برای انقلاب اسلامی و مردم سراغ نداریم اما برخی افراد نکات ایشان را با بی انصافی تقلیل می دهند و با موضع گیری های جناح های سیاسی مقایسه می کنند که این ظلم به ایشان است. نمایندگان مجلس با برداشت اشتباه از بیانات رهبری در وادی نادیده گرفتن نقاط ضعف افراد نیفتند.

حجت الاسلام والمسلمین رادمرد با بیان اینکه آنها در جایگاه وزارت هم به وزارتخانه، هم به انقلاب و هم به مردم با نگاه و رویکرد اشتباه خود ضربه خواهند زد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، علاوه بر نگاه مثبت و همکاری داشتن نسبت به دولت و کابینه پیشنهادی، به وظایف قانونی نمایندگان اشاره و تاکید کردند که نباید مورد غفلت واقع شوند.

وی خاطرنشان کرد: درست است که فرمودند همکاری اما بیانات گذشته ایشان هم راهنمای ما برای داشتن مرزبندی با دشمنان و فتنه بودن اتفاقات ۸۸ و سایر حوادثی که سرویس های جاسوسی مستکبرین پشتیبانی کردند است. امید آن می رود با مراقبت نمایندگان، کابینه ای خدمتگزار برای دولت چهاردهم با ملاک های رهبری انتخاب شود.

انتهای پیام/